Första maj!!

Japp, idag är det första maj, valborg igår.
Min kväll var grym(förutom att jag var lite trött:P)
Först gick vi(familjen) till våra kompisar och grillade. Mums!! Sen åkte jag till annie och lois, där jennfier och sofia också var.
Vi kollade på HP och flammande bägaren och år en hel massa nyttigheter:P
Sen vid 8 kanske gick vi till majbrasan. Den var fin, eller vad man nu ska säga.
Ni får massa bilder senare idag(eller imån).
Idag ska vi ha släcktkalas för Kalle, fast det var ett tag sen han fyllde år, men vi äkte ju till Florida direkt så det har inte blivit av.
Gästerna kommer vid 3, om nån undrar.
Btw: Jag har testat en ny teknik till att locka håret. Det blev rätt så bra, jag är ju nybörjare;)

Bild från igår, det är lika fint väder idag:D


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback