Jag ska bättra mig!!

Jag vet, jag bloggar skitdåligt just nu, vi har haft/har en massa prov. Skyller på det;)
Nejmen seriöst, detta är proven just nu:

v. 19(förra veckan)
Torsdag: SO-prov
Fredag: Kemi-prov

v. 20(denna veckan)
Tisdag: Fysik-prov
Onsdag: Spanska-prov

v. 21
Torsdag: Engelska-prov

v. 22
Torsdag: Matte-prov

KUUUL, noot!!


Idag var jag på Grand Samarkand med jennifer, lois och sofia. Fast jag köpte inget.
På ditvägen skulle jag och jennifer hoppa på bussen först, sen sofia på en annan hållplats.
Men bussen körde bara förbi henne, haha, stackars Sofia, hon fick t en annan buss.
Aja hejdå!!

Haha, någon oredigerad konstig bild på mig.



Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback