Uppdatering!!

Hejsan!!
Har haft en väldigt bra dag idag, därav den dåliga uppdateringen.
Drekt efter skolan gick jag, annie, jennifer och lois en snabbis på stan. Hitatde en asskön (och snygg) tröja på Gina, men den var slut i min sorlek, så jag ska typ beställa den imån:) Vi tog också en fika på Askeluckan, mumma!!
Efter det följde jag och lois med jennifer och tog en spruta, det gick väl bra, haha!!
Direkt när jag kom hem åkte vi hem till min morbror och åt middag där, dett var jättegott!!
Sen spelade vi plump, det var roligt, jag kom trea, av fem, hehe!!
Kram!!
En bild som Annie gjorde ♥


Kommentarer till detta inlägget:
Komentar från: Anonym

ANVÄND DEN! DEN ÄR JÄTTE FIN, HÄLSA DIN VÄN ANNIE DET!

2012-11-30 @ 18:46:22

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback