Fotodag!!

Idag hade jag och jennifer med oss kamerorna till skolan.
Vi har fått i "uppdrag" av våra klassförestådare att fota lite bilder på klassen som vi ska ha i 9:an sen:)
I början var det jättemånga som inte ville vara med på bild, men efter ett tag så hsde dom blivit vana (eller nått) över att vi tog massa foton.
Efter skolan tog jag och jennifer några fina höstbilder tsm. Dom komemr upp senare.
Men nu får ni lite bilder från lunchrasten (och lunchen) med mina vänner:
Jag och jennfier garvade sönder oss åt den "stora" gafflen!!
Älskar er♥


Kommentarer till detta inlägget:
Komentar från: J E N N I F E R F O T O

Älskar dig meed <333

2012-10-25 @ 16:59:48
URL: http://jenniferspictures.blogg.se
Komentar från: lois

hehe <3<3

2012-10-25 @ 21:03:35

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback