Grand Samarkand, igen!!

Japp, idag var jag på Grand igen, med Lois den här gången.
Vi hade jättekul!! Fast jag köpte inget, för jag hade inga pengar med mig.
Men provade världens skönaste, mysigaste och gulligaste kofta på NewYorker.
Den äär grå, lite tjockare och sen är det supermjukt typ innuti. Och på luvan litter två öron, hihi!!
Sen så kom jag på att jag har ett presentkort på NewYorker som jag fick i födelsedagspresent (det hade jag ju inte med mig, men ändå). Fatta vad lycklig jag blev, hihi!!;)
Så nästa gång jag åker till Grand (snart hoppas jag) så ska jag förmodligen köpa den.
Sen hittade jag en anna tröja där också, en tunnare med blå-vita ränder, som jag också gillade jättemycket!!
Haha, blev väldigt mycket tjat om käder i detta inlägget, men det för ni leva med:P
Kram!!


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback