Grand Samarkand!!

Hejsan!!
Idag efter skolan åkte jag och jennifer till Grand. Vi hade jättekul!!
Jag köpte en tröja och ett par skor!!
Vi träffade mamma och kalle också, det var bra så kunde hon följa med köpa skorna, hehe!!
Vi fick också sjuts hem, vilket var skönt eftersom jag dör lite av trötthet varje gång jag cyklar;)
Nu ska jag kolla på TV och sitta vid datan resten av kvällen.
Ha det bra!!
Bilder på det jag köpte:
Skor - DinSko 499kr
Tröja - Cubus 199kr (halsbandet köpte jag inte idag, det fick jag av Max i fördelsedagspresent, tyckte det passade till tröjan).


Kommentarer till detta inlägget:
Komentar från: J E N N I F E R F O T O

bli inte arg nu för att jag inte bloggade idag hehe
men jag hade inte tid för direkt jag kom hem skulle jag iväg igen. Kom nyss hem och klockan är halv 9 så hinner inte ;)
Såru vet haha

2012-10-11 @ 20:43:00
URL: http://jenniferspictures.blogg.se
Komentar från: J E N N I F E R F O T O

Sry att jag körde ifrån innan!! Men jag hade väldigt bra anledningar.

2012-10-12 @ 15:54:58
URL: http://jenniferspictures.blogg.se

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback