Centrum!!

Idag var jag och mina kompisar på stan, så nej jag säger inte centrum.
Det vara bara för att jag tycket att det lät fult att bara skriva "Stan" i rubriken, hehe!!
Aja jag hittade inget iaf, så det var ju lite synd. Men jag och jennifer bokade en tid tsm hos frisören, på tisdag nästa vecka.
Imån är det skolfoto, fyfan. Hoppas jag har en "findag". Nivet man har ju typ fin- och fuldagar, idag var en fuldag. Så jag hoppas att det blir en findag imån, haha, röringt!!
Kram!!

Bild från Florida, redigerade en massa bilder darifrån när jag var sjuk.
Och eftersom jag inte har några andra bilder så får det blir därifrån fram tills onsdag, då jag och jennifer troligtvis ska på fotorunda:)


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback