Harry Potter och hemligheternas kammare

Sitter just nu och kollar på Hp och hemligeheternas kammare.
Har precis druckit en kopp te, börjar bli lite smått beroende, haha!!
Testade en annan smak, Blue Fruit, den var också jättegod:) Jag vet inte varför vi har så mycket/olika smaker te. Jag menar, ingen i familjen tycker ju om det. Förutom jag nu då;)
Till det åt jag en jättegod fralla.
Känner att det var jättekul för er att veta vad jag åt till mellis:P
Annie var sjuk idag, krya♥
Annars var skoldagen som vanligt, vi hade idrott. Vi gjorde nån hinderbana, det var okej.
Aja nu ska jag fortsätta kolla på filmen, hejdå!!


Kommentarer till detta inlägget:
Komentar från: J E N N I F E R F O T O

Haha de kanske inte vill vara med i min blogg haha :)
Dig vet jag att du inte har något emot det, men annars har jag typ börjat skriva initialerna istället haha :)

2012-09-25 @ 18:31:53
URL: http://jenniferspictures.blogg.se

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback