Evening

God kväll på er!!
Idag vid tre ungefär så kom mormor, morfar och deras hund Rambo hit:) Vi fikade lite tillsammans och så. Sen var jag ute och gick en runda med Rambo, passade även på att ta lite bilder under tiden!! Det har kommit en del blommor på vissa ställen, så det var jättefint:)
När dom hade åkt så målade jag naglarna (kommer bidler senare) sen åt jag, mamma och Kalle kvällsmat. Max och pappa är inte hemma för er som undrar, hehe.
 
Efter det åkte vi och handlade mat. Fast i vår mataffär finns det smink och skönhetsgrejer också. Så jag köpte två jättefina nagellack, ni ser dom på bilderna under.
Nu sitter vi och kollar på ett TV-program som heter Fantasterna. Det handlar om Star Wars denna veckan. Och eftersom Kalle är värsta Star Wars-nörden så är det självklart att vi kollar på det, haha!! Sen har vi ätit jordgubbar och mango också, åå sommaar, gud vad jag längtar!!


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback