God morgon!!

Det blev lite ändrade planer så jag sov hemma hos Annie och Lois istället för att gå hem på kvällen. Tyvärr kunde inte Jennifer det. Jag vaknade i alla fall vid halv 11, det är första gången jag får sova så länge när jag sover över med Annie och Lois haha;) Nu sitter vi i deras vardagsrum med varsin dator, vi är så sociala haha.
 
Kvällen igår blev superlyckad!! Vi handlade massa Marabou m.m. på Grand, det kanske ni såg på bilden igår. Men innan vi började äta av det så gick vi till en pizzeria/kebabställe och åt kvällsmat. Det var gott!! Sen spelade vi Med andra ord. Det var jätteroligt, som alltid!!:D
Men nu ska vi gå och äta frulle, så vi hörs!!
Tog inte med mig kameran så ni får nöja er med dom fyra bilderna ni fick igår.


Kommentarer till detta inlägget:
Komentar från: elin

Hej! Jag har just nu en helgens blogg som du jättegärna får vara med på! Här har du en direktlänk: http://ceags.blogg.se/2013/april/helgens-blogg-2.html
Ha en bra helg! :)

2013-04-27 @ 12:57:15
URL: http://ceags.blogg.se/

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback