Hello Sverige

Igår natt kom vi hem från Egypten. Flyget blev försenat så vi kom hem vid kvart i ett på natten ist för sex på kvällen som vi hade tänkt:/ Så därför hann jag inte blogga igår.
Men det känns rätt bra att vara hemma, det var superkul att träffa alla kompisar igen ♥
Men jag vet att jag kommer sakna det som fan om några dagar.
Idag i skolan var vi på studeiebesök på MicroPower, det var inte så kul tyvärr:(
Efter skolan följde jennifer och lois med mig hem. Vi målade naglarna. Jag målade USAs flagga på jennifers naglar. Sen var vi ute och snackade typ.
Men aja nu ska jag redigera bidler från Egypten, kommer visa bidler i olika delar. Under tiden får ni två bilder från Shoppingcentret i Kairo:


Kommentarer till detta inlägget:
Komentar från: Jennifer

Vi har fucking läxprov imån?? Haru pluggat? FAN FAN FAN!! Vilken jävla idiot sätter ett läxPROV direkt efter ett lov!!?? NEJ NU FAN BLIR JA FÖRBANNAD!?

2013-04-02 @ 21:05:32
URL: http://jenniferspictures.blogg.se
Komentar från: A N N N A I Z (Annis)

SV; Tack så mycket! :)

2013-04-02 @ 21:35:04
URL: http://annnaiz.blogg.se/

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback