Hemma från skolan

Jag kom hem från skolan för lite mer än en timma sen.
Jag ska snart äta mellis, eftersom jag inte har gjort det än. Dessutom börjar jag bli hungrig... Jag funderar på att göra té, har inte gjort det på skitlänge.
Annars skulle jag gärna käka upp en hel Marabou digestive just nu, mummaa!!
Nu känner jag att detta inlägget bara handlar om mat, haha.
 
Just nu sitter jag i alla fall och kollar på lite youtube-klipp, mitt liv är så intressant haha;) Jag har verkligen inget att skriva, så om ni har lust så kan ni ju kommentera vad ni vill att jag ska blogga om. Fast nu kommer det bara awkward eftersom säkert ingen kommer kommentera i alla fall haha.
Jag har förövrigt funderat på att göra lite mer "ordentliga" inlägg, alltså lite längre och inte så mycket förkortningar hela tiden. Vad tycker ni om det? okej, ingen kommer svara på det heller haha.
Nu blev det lite mycket ointressant babbel kände jag, så vi hörs senare istället!!
På tal om mat och godis...


Kommentarer till detta inlägget:
Komentar från: Jennifer

ordentligen inlägg, haha skulle du? nejmen det skulle väl vara najs bajs :) Jag typ började göra det när hon den dära (ja jag vet) kommenterade att jag skulle vara mer personlig
Jag bah, ERAN ÖNSKAN ÄR MIN LAG! (haha jennifer goes trogen bloggare aarå haha)

2013-04-08 @ 15:55:45
URL: http://jenniferspictures.blogg.se
Komentar från: Jennifer

aa gör det haha :)
Jennifer och Anna goes trogna bloggare, the läsarna will älska us (woenta wha?)

2013-04-08 @ 16:04:03
URL: http://jenniferspictures.blogg.se

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback