Hos Annie och Lois!!

Till att börja med kan jag säga att jag har haft denna rubriken 8 ggr med denna. Nu känner jag mig fantasilös haha;)
 
Jag är iaf hos Annie och Lois (no shit), fast jag är bara med Lois hehe.
Vi har uaf varit på stan, jag köpte ett brunt nagellack, eftersom jag inte har det.
Sen har vi försökt göra sånna där vattennaglar typ. Sök på youtube på Water Nails om du inte vet vad jag menar. Det sket sig bigtime som jennifer brukar säga;)
Om ni undar så äter Lois just nu. Så därför passar jag på att blogga.
Jag ska snart försöka leta upp en bra nageldesign på youtube, för att sen måla den. 
Vi hörs!!
Bild från när vi filmade en tramsig mordfilm i vintras. Jag spelade offret haha;)


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback