Mornin' sunshines!!

God morgon!!
Jag vaknade vid 10 idag, sen dess har jag inte gjort någonting förutom att äta och sitta vid datorn. Men jag tänkte snart masa mig upp ur soffan och gå ut och fotografera lite. Såg några väldigt fina blommor igår när jag cyklade hem från Annie och Lois. Sen (om jag orkar) kanske jag tar lite porträttbilder också. Men då måste jag först hitta ett bra ställe med fin bakgrund, vilket inte är så lätt haha;)
 
Annars har jag inget planerat för dagen, inte för att jag brukar ha det, men jaja. Igår kunde jag btw inte sova och därför snackade jag och Jennifer på facebook ett tag. Vi diskuterade smileysar, haha!! Men nu ska jag klä på mig lite, kram!!


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback