Sjuk :(

Hej!!
Förlåt för min dåliga uppdatering idag, men jag har blivit sjuk:( Så därför har jag inte orkat.
Jag tror inte jag kunde valt en sämre dag än imorgon. För det första så har vi biologiprov imorgon, för det andra så måste jag, Annie och Jennifer bli klar med en grej på tekniken imorgon, och nu är jag inte ens där. Och för det tredje hade jag en klipptid kl. 4. Och mitt hår är såå slitet, blää:(
Aja, nu ska jag koll på Sveriges Mästerkock, kram!!
Lite mer vårtecken:)


Kommentarer till detta inlägget:
Komentar från: Jennifer

haha Zara har samma bakgrund som dig hihi :) Hon har skaffat ny design om du inte har sett det hehe :) Den var fiiin :)

2013-04-11 @ 08:47:48
URL: http://jenniferspictures.blogg.se

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback