Skola imorgon!!

Godkväll finisar!!
Imorgon ska jag till skolan igen, har bara yttepyttelite feber kvar, men det blir bra!! Så nu har jag precis duschat och fräschat till mig lite, det behövdes haha:) Jennifer har dock blivit sjuk, så hon kommer inte imorgon:(  Krya på dig ♥
 
Jag ska snart gå ner och borsta tänderna osv för att sen gå och lägga mig och lyssna på min (läs: bibliotekets) älskade Harry Potter ljudbok. Ååh jag älskar HP-ljudböcker. Dom är såå bra verkligen!! Det är sånt jag kan se fram emot när jag är i skolan, haha. Dock så lyssnar jag nästan bara på kvällarna innan jag somnar, och inte på dagarna. Just nu lyssnar jag på De Vises sten, alltså den första. Jag kör inte i ordning eftersom jag bara lånar dom, och då får man tar det som finns haha;)
Kram och god natt!!


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback