2013-08-22

God kväll!! Skoldagen idag var väldigt bra faktiskt.Vi har bara två lektioner och två av dom är musik och idrott så det är en väldigt lugn dag :) Fast idrotten idag var jättejobbig för vi sprang och körde massa stafetter och sånt, dessutom var det jättevarmt. Så vi dog typ av svett haha ;) Vi fick även tillbaka våra skoldatorer så det var nice!!
 
Direkt när jag kom hem badade jag i poolen. Det var fortfarande jättevarmt ute så det var skönt :) Sen år jag fem stycken rostmackor och efter det gick jag ut och solade. Var såå nära på att somna om inte telefonen hade ringt och stört mig haha. Nu ska jag snart duscha och sen fixa mina naglar (inlägget om hur jag sköter dom kommer om alldeles strax). Kram!!
Arkivbild.


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback