Busy day

God kväll på er!! Idag har jag haft saker att göra hela dagen. Som jag skrev på morgonen skulle jag och Lois till Grand och måla folks naglar. Jag kan säga att jag hade absolut inte förväntat mig att det skulle komma såå många!! Vi målade konstant i över fyra timmar med en paus för att äta lunch (som Sensus bjöd på, å det var snällt :)). Så det var hektiskt!! Men det var roligt, dock var man lite trött i handen efter den sista nageln haha ;)
 
Vid lite över fyra var vi tillbaka hos Annie och Lois och då satte vi oss bara i sängen och gjorde inget särskilt direkt, satt lite vid datan och så.
Vid sex åkte jag hem och då gick jag pappa och Kalle (resten av familjen är inte hemma) över till våra grannar och åt kvällsmat där. Sen var vi där under kvällen och kollade på film, käkade chips och godis och hade det allmänt mysigt :) Vi kom ganska nyligen hem och nu ska jag bara kolla lite på youtube, sen ska jag sova, god natt!!
Fyra mobilbilder från idag (förutom den första som är från igår när vi förberedde).


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback