Dagen

God kväll på er!! Dagen idag har varit väldigt bra faktiskt :) Skoldagen började med NO och sen idrott. Vi hade skitjobbigt styrkepass och springning, dessutom var det sjuukt varmt ute. Men det var skönt efter hehe. Annars var skoldagen vanlig, den avslutdes med två timmers slöjd vilket är lite segt, men det gick bra. Nu har vi kommit igång lite så det är roligare då :)
 
Efter skolan följde Jennifer och Lois med mig hem. Vi åt mellis, snackade och gick till Kvantum och köpte Ben and Jerry, mumma :) Vi provade en ny smak (alltså ny för oss) som hette Clever Cookies. Den var jättegod!! Inte min favorit men absolut god :) Dom ´åkte hem rut halv 7 och då åt jag kvällsmat och sen gick vi över till våra grannar för att koka kräftor och kolla på Idol. Det var mysigt!! Vi kom hem för kanske en halvtimme sen och jag ska snart fixa mig iordning för att sova och sen ska jag kolla lite på youtube och så, puss!!
Två bilder från idag.


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback