Första skoldagen

Nu är första skoldagen i 9:an avklarad!! Det var en väldigt lugn dag. Vi började vid 10 och då fick vi lappar, vårt schema och massa information osv. Sen fick vi våra skåp, överskåp dessutom (tack gode gud haha). Vid 12 åt vi lunch och efter det hade vi en liten rundvandring eftersom dom precis har byggt om på skolan (eller ja, det blev precis klart). Vi har även fått ca 150 nya elever för en skola i närheten hade stängt igen så typ alla därifrån flyttades hit. Aja efter det så satt vi mest i klassrummet och snackade och så. Det var faktiskt väldigt kul att träffa alla igen. Sen fick vi glass och vid två slutade vi :)
 
När jag kom hem åt jag mellis, sen satt jag vid datan en stund och därefter gick jag ut på powerwalk. Och nu sitter jag återigen vid datan och kollar runt lite på youtube och så.
Förresten så börjar ju Idol ikväll, yeyy!! Saknade det förra året haha, så det ska bli jättekul. Auditionerna är ju typ det roligaste ;)
Men nu tvingade mamma mig att dammsuga så vi hörs sen!!
Mobilbild från idag.


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback