Grand idag!!

God morgon alla läsare!! Jag har precis fixat mig för dagen efter att ha varit ute och gått som vanligt. Så jag har varit uppe i ca två timmar faktiskt haha. I alla fall, vid halv ett ska jag ta bussen till Grand Samarkand med Jennifer och Lois. Vi ska bara strosa runt lite och så. Har hittat ett nagellack jag tror jag ska köpa, annars vet jag inget speciellt jag vill ha. Men de ska bli jättemysigt i alla fall :)
 
Klockan 6 ikväll ska vi till våra kompisar och äta kvällsmat där. Vi ska grilla, mumma!! Sen ska vi vara där och ha lite fredagsmys och så. Om jag fattade det rätt så kommer det en till familj också, så det blir roligt :) Så det var mina planer för dagen, kram!!


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback