Kvällen

God kväll!!
Idag har jag spenderat större delen av dagen ute i en solstol i trädgården, men även en del i poolen också :) Det har varit sjuukt varmt hela dagen och sol nästan hela tiden. Så jag har passat på att bättra på brännan en del, hihi!! Det var några få moln på förmiddagen men man blev nästan bara glad när solen gick i moln en stund, för då var det inte lika varmt haha. Men det är härligt med sommarväder!! :) Det ska förresten bli ännu varmare imorgon, årets varmaste dag så dom!! Herregud jag kommer dö av värme haha ;) 
 
Vid sjutiden kom några kompisar till familjen hit och vi åt skaldjurmiddag kan man kalla det. Det var två olika sorters musslor, tigerräkor och vanliga räkor, mumma!! Dom stannade till 10 ungefär, så det blev inte så jättesent. Men jag ska gå upp kl. nio imorgon eftersom Johanna och dom kommer hit, så det gjorde inte så mycket i alla fall :) Men nu ska jag gå, vi hörs imorgon!!
Ful mun, men jaja.


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback