Lördag

God kväll sötnosar!! Idag var det tänkt att jag och mina kompisar skulle till Karl Oskar igen, men Annie och Lois kunde typ inte så det blev inte så :/ Istället blev det en mysdag hemma. Jag började med att beställa två saker på internet, så jag hoppas det inte tar allt för lång tid innan dom kommer hihi :) Sen har jag och pappa även hunnit skruva upp en hylla i mitt rum, över sängen för er som undrar.
 
Just nu har jag lite mini-hemmaspa. Har precis duschat, haft hårinpackning, ansiktsmask och filat fossingarna. Samt smörjt in mig med body butter. Och just nu håller jag på att fixa naglarna och äter godis haha :) Men det var allt jag hade att säga, vi hörs!!


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback