Släktfest!!

Idag hade vi ju som sagt släktfest. Vi firade ju mig, farmor och mormor. Dom kom vid tretiden, och då började vi med att äta en tårta som vår morbror Jens hade gjort. Den var supergod!! :) Sen så satt vi i soffan och hade mysigt och så. Vid fem kanske så åt vi kvällsmat, kött och potatis med massa andra tillbehör, mumma!! Jag fick även jättefina presenter av dom som jag är supernöjd över!! (kommer som sagt ett separat inlägg om det när jag fått alla presenter och så).
 
Imorgon ska vi till vår sommarstuga. Jag fick reda på det för bara en liten stund sen. Dock ska vi bara stanna där en natt. Men det ska bli mysigt, och jag hoppas på fint väder :) Jag kommer troligtvis blogga där från pappas macbook, men det kanske inte bli så bra uppdatering, men det förstår ni säkert, puss!!
 
Bilder från idag.
Vad tycker ni förresten om att jag börjat med fet stil i början av båda mina stycken? Har funderat på det några månader men jag har inte gjort det. Men typ alla som bloggar gör det känns det som, så kalla mig inte härmare nu haha ;)


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback