Sleepover!!

God morgon bloggen!! Förlåt för min dåliga uppdatering igår, men det blev heelt ändrade planer och jag följde med Annie och Lois hem. Jag och Lois höll på i över 3 timmer med att fixa en nagelgrej till idag (mer om det längre ner i inlägget). Vid nio på kvällen flyttade vi från deras pappa till mamma och åt kvällsmat som Annie hade fixat, tack haha ♥ Det blev revben med vitlöksbröd, mumma :) Sen kollade vi på film och åt godis och popcorn som jag och Lois hade köpt, mumma igen!! Vi halv 1 ungefär gick vi och la oss och jag somnade typ direkt haha.
 
Idag ska jag och Lois upp till Grand för att visa folk tips på att måla naglar och även hjälpa dom att måla. Eller jag tror det är det vi ska göra i alla fall haha. Det är Sensus som anordnar det så det är även massa andra grejer där, typ uppträdanden (tror jag) och så. Okej jag har inte så jättebra koll men jaja. Vi ska vara där vid 11 så vi måste åka snart, kram!!
Vi ska visa naglar stegvis, och här är två av bilderna :) (jätteslavrigt klippt på den sista men jag var trött när jag gjorde det för det var en av dom sista bilderna).


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback