Tisdag

God kväll på er kära läsare!! Idag började skolan på riktigt med vanliga lektioner osv. Det är dock fortfarande väldigt chill och vi har inte direkt börjat jobba än. Efter skolan följde jag med Annie och Lois hem. Jag och Lois målade naglarna (dock råkade jag förstöra mitt så nu har jag tagit bort det), fikade lite, satt vid datan och lite annat :) Sen åt jag kvällsmat där. Annie gjorde hamburgare med bacon, mumma!!
 
När jag kom hem åt vi kräftor. Det var supergott, jag älskar kräftor!! För er som undra så har våra kompisars son (han är vuxen) varit och fiskat kräftor och fått över 1000 stycken!! Så vi köpte två kilo ungefär :)
Btw så fick jag en ny jättesöt nyckel av mamma idag haha ;) Tack mamma ♥
 
Två bilder från idag. Eller den första är egentligen från i söndags innan vi kokade kräftorna, men det kan vi strunta i okej ;)


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback