Andra Advent

Idag är det Andra Advent. Det har snöat jättemycket idag!! Hoppas verkligen det stannar till julafton, så vi får en vit jul för en gångs skull haha. Idag har jag varit på stan med mamma och hennes kompisar samt hennes barn. Vi gick mest runt och tittade lite. Sen tog vi en fika på PM. Jag åt en jättegod citronmaräng med varm choklad, mumma :)
 
Nu sitter jag och myser med glögg och pepparkakor. Kalle och mamma bakade det igår. Nu börjar verkligen julkänslorna infinna sig!! Jag har inga planer för resten av dagen. Ska städa mitt rum, det är inte jättestökigt så det går snabbt. Men jag hoppas ni får en fortsatt bra dag, kram!!


Kommentarer till detta inlägget:
Komentar från: AnnamubH

10 million users
The average daily turnover at Binance, which was launched just a year ago, is about $ 1.5 billion. The number of users of the platform has increased from 2 million, which were at the beginning of the year, to 10 million today, according to Bloomberg. Join the successful ...Binance registration

2018-08-24 @ 22:36:36

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback