En dag med kameran

God kväller!! Dagen började med att jag fick veta att både Annie, Lois och Sofia var sjuka, kryaa allihopa ♥ Jag och Jennifer hade med oss kameran till skolan idag, våra klassföreståndare ville att vi skulle ta lite bilder på klassen som vi ska ha när vi slutar nian. Det var lite awkward i början men efter ett tag vande sig folk och blev väldigt avslappnade haha. Många tramsade och så, så det var kul :)
 
När jag kom hem från skolan har jag pluggat, vi har prov på onsdag. Plugga är verkligen det tråkigaste som finns. Jullovet skyynda haha!! Men på onsdag är sista riktiga provet så det är jätteskönt. Men jag hoppas ni haft en bra dag, puss!!
Massa bilder från idag, bästa klassen!


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback