En vecka kvar

Dagen idag har varit jättebra!! Vi slutade kl. 12 så det var sjukt nice! Efter skolan åkte jag, Annie och Jennifer till Grand Samarkand och handlade lite julklappar, det var jättemysigt :) Eftersom vi åkte så pass tidigt så kom vi hem redan vid 4. Då åt jag mat och sen gjorde jag ischoklad. Det blev jättegott! Sen målade jag naglarna samt var lite barnvakt och vår granne. Nu sitter jag och kollar på youtube, efter det ska jag slå in lite julklappar och så.
 
Idag är det exakt en vecka kvar till julafton!! Helt sjukt vad tiden går fort. Men det ska bli jättekul, älskar ju som sagt julen :) Dessutom får vi jullov om 3 dagar vilket är såå skönt!! Denna veckan är jättechill för vi gör inte så mycket på lektionerna för betygen är redan satta och så. Men jaja hoppas ni också hade en bra dag finisar!!


Kommentarer till detta inlägget:
Komentar från: sannie - fashion designer i London

mys! vad önskar du dig i julklapp? :)

2013-12-18 @ 14:23:00
URL: http://nattstad.se/sannies
Komentar från: MATILDA

Fin bild!

2013-12-18 @ 14:52:19
URL: http://matildays.forme.se

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback