Första Advent

God morgon!! Idag är det första december!! Och första Advent, lite kul att de är på samma dag. Jag vaknade i alla fall id halv nio idag, hade ställt klockan för att kunna kolla på julkalendern. Tänkte ge den en chans, det är ju så mysigt :)Idag ska jag och mina kompisar på julskyltning, så det blir jättemysigt!! Maxa julfeelingen haha!! Vi har inte bestämt när vi ska träffas men vi får se.
 
Förlåt förresten att jag inte bloggade igår, men jag hade verkligen ingen tid. Vid 12 ungefär cyklade jag hem till Annie och Lois för att baka med Lois. De skulle på en adventsbasar och sälja det vi bakade. Vi hade sjukt bråttom för vi skulle göra tre olika kakor på alldeles för lite tid. Men det löste sig haha :) När jag kom hem hade vi gäster, dock bara vuxna men i alla fall. Sen tog jag lite självporträtt och efter det var jag sjukt trött så jag gick och satte mig vid datan i sängen och sen somnade jag.
Men jag hoppas ni får en superbra första december och advent, så hörs vi sen!!


Kommentarer till detta inlägget:
Komentar från: Amanda [SPONTAN]

Vilken fin blogg du har :)

2013-12-02 @ 08:15:57
URL: http://spontan.blogg.se

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback