Jullooov!!

Äntligen jullov!! Vi började skolan kl. 10 idag, så det var jätteskönt!! Först hade vi uppvisning i matsalen, det var modeshow och så var det några som sjöng. Alla var jätteduktiga så det var kul :) Efter det städade vi skåpen (vilket tog en jävla tid för mitt skåp såg ut som jagvetintevad, jag kaan inte hålla det fint haha) och sen fick vi våra betyg. Jag är nöjd över dom så det känns skönt.
 
När vi hade slutat delade jag och mina kompisar ut julklappar åt varandra. Det var jättemysigt och jag blev jätteglad för mina presenter! :) Vi slutade kl. 12 och sen dess har jag suttit vid datan och så. Men jaa, det var väll allt jag hade att säga just nu, Känns såå jääkla sköönt med jullov!! :D
Bild från idag, jag och mina kompisar hade tomteluvor på oss haha.


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback