Julskyltning

Hej igen finisar!! Idag var ju som sagt jag och mina kompisar på julskyltning. Det var supermysigt!! Vi gick mest runt och tittade, tog några lotter samt fikade på Askelyckan, myys :) Efter det gick vi hem till Annie och Lois där vi fikade lite mer, drack glögg, snackade och spelade lit spel. Sen fick alla tag i varsin penna/mascara/eyeliner så det blev lite krig haha. Jag kände att jag och Jennifer förlorade jävligt stort haha!!
 
Innan jag åkte på julskyltning bakade jag och mamma lussekatter. Dom blev jättegoda, men fula som fan om jag ska vara ärlig haha. Ser mest ut som tjocka korvar med klumpar på varje sida haha, jag vet inte vad som hände men som svällde upp som fan så den fina formen försvann haha. Men som sagt, goda blev dom :)
Bilden har jag snott av Jennifer, snygga vi blev haha.


Kommentarer till detta inlägget:
Komentar från: PINKPIERCING ♥

va mysigt och baka med sin mamma, jag ska baka med min nu till helgen :)

2013-12-02 @ 10:43:56
URL: http://piinkpiercing.blogg.se/

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback