Luciadagen

I'm alive!! Förlåt för jättedålig uppdatering. Jag har inget att skylla på förutom att jag inte hade lust. Jag har haft noll blogglust eller inspiration. Och jag vill inte känna att jag måste tvinga fram inlägg om ingenting bara för att.. Så jag tog en paus i två dagar, och måste säga att det var väldigt skönt!! Men nu är jag back on track igen :) Ska verkligen försöka uppdatera bättre, vi har ingenting kvar i skolan så jag måste inte slösa massa tid på att plugga längre. Vi gjorde sista provet i onsdags och ni anar inte hur skönt det känns!!
 
Idag är det ju Lucia, så vi började skoldagen med att kolla på vår skolas luciatåg. Det var jättefint och alla sjöng jättebra. Lektionen efter det åt vi lussebullar och festis samt kollade på Sunes Jul, skitroligt haha. På spanskan lyssnade vi på julmusik och åt pepperkakor, och på SO:n kollade vi på film, vi såg Monsters University och det var faktiskt väldigt bra, det är så mysigt att kolla på barnfilmer med klassen haha. Så denna skoldagen var väldigt chill för vi slutade dessutom tjugo över två :) Detta inlägget blev jättelångt så vi hörs senare, puss!!


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback