Mina julklappar

1. Daniel Wellington-klocka - från mamma och pappa
2. Thomas Sabo-armband + en berlock - från mormor och morfar
3. Halsbandshängare - från morbror Jens
4. Örhängen (glömde ta kort på dom så jag ritade lite haha, mobba inte. Men det var silvriga små ringar typ) - från mormor och morfar
Bättre bild på klockan och armbandet ovanför.
1. 100kr - från mormor och morfar
2. 300kr från morbror Jens
3. 300kr - från farmor
4. 1000kr på mitt bankkort (har redan spenderat lite av det på dessa, och tänkte matcha de med denna) - från mamma och pappa
5. Biobiljett - från Britta (min och Lois "chef" när vi hade nagelkurs).  
1. Eos Lipbalm Honeysuckle honeydew - från mamma och pappa
2. Eos Lipbalm Summer fruit - från Max (lillebror)
3. Två nagellack från IsaDora - från Kalle (lillebror)
Abercrombie & Fitch hoodie (såå mjuk jag dör) - från mamma och pappa
1. Familjespel (fick det tillsammans med mina bröder) - från mamma och pappa.
2. Pocketbok - från mamma och pappa.
 
Det var mina julklappar. Tack så jättejättemycket allihopa, är såå nöjd med allt!! :)
 
UPDATE!! Visade inte det jag fick av mina kompisar, tänkte göra det i ett annat inlägg men jag orkar inte det. Men jag fick massa godis av allihopa, they know me so well haha :)


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback