Övernattning igen

Heej bloggisen!! Jag vaknade tjugo i ett idag, vilket inte kändes speciellt bra faktiskt. Visst skönt med sovmorgon men detta var lite föör länge. Fortsätter jag såhär så kommer det bli ett helvete när skolan börjar haha. Så jag får skärpa till mig lite. Jag somnade halv 3 på natten igår så det är inte så konstigt egentligen, men det kan inte fortsätta såhär haha.
 
Idag på eftermiddagen kommer mina kompisar hit. Dom ska sova över här så det blir jätteroligt! :) Vi ska väl inte göra något speciellt, typ det vi brukar haha. Men jag kanske inte uppdaterar så bra, men det får ni leva med. Kan ju blogga innan dom kommer :) Men jaja, vi hörs senare. Puss!!


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback