Sista vanliga dagen

Ledsen för att jag inte bloggade igår. Jag har inget att skylla på, förutom att jag inte hade lust eller orkade. Vid halv tre kom som sagt Johanna hit med sina tvillingtjejer Alva och Elsa på två år. Såå sötaa!! Tyvärr så blev Alva sjuk så dom hann bara stanna i två timmar. Men vi hann träffas lite i alla fall :) Annars gjorde jag inget speciellt igår, slappade bara haha.
 
Idag är det sista vanliga dagen i år. Imorgon är det nyårsafton!!  Känns lite konstigt faktiskt, detta året har gått så otroligt fort!! Fast en grej jag inte förstår är varför alla gör en så stor grej av det nya året. Jag menar, hela livet blir ju inte annorlunda bara för att vi byter år? Så det blir inga nyårslöften för mig till nästa år. Hade aldrig klarat av att hålla dom ändå så det blir väl bäst så haha.
Bild från förra nyårsafton.


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback