Sjuk, igen :(

God morgon!! Ledsen för dålig uppdatering, men jag har gått och blivit sjuk, igen. Jag fattar inte grejen, det var ju mindre än en månad sen jag var sjuk senast. Nu ligger jag med feber, huvudvärk, ont i halsen och världens förkylning :( Ååh detta suger. Men vad ska man göra? Dessutom blir jag alltid sjuk när vi ska göra roliga saker, som idag så hade jag och mina vänner planerat att göra en jättekul grej i skolan, men nu missar jag det :(
 
Igår orkade jag inte blogga, jag var hemma från skolan och tillbringade hela dagen i soffan. Somnade kl. halv fem och sov i över tre timmar... Inte så smart dock för jag vaknade tre på morgonen idag och kunde inte sova. Men tillslut somnade jag i alla fall och vaknade för ca två timmar sen. Men det var allt jag hade att säga, kam på er!!
Är långt ifrån sådär glad just nu..


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback