Tredje Advent

God morgon!! Gårdagen blev jättelyckad!! När gästerna kom så började vi direkt med att göra julgodiset, vi gjorde massa olika sorter och det var jättegott :) Sen åt vi kvällsmat, kött med hasselbackspotatis, mumma. Efter det spelade vi lite spel, åt godiset, pratade och umgicks. Dom gick vid halv 3 på natten ungefär, sp då gick jag och la mig. Så det var en superlyckad kväll!!
 
Nu har jag precis vaknat och ska snart börja göra mig iordning för dagen. Idag ska jag och mina kompisar till Kosta på julmarkand. Det ska bli supermysigt och jag hoppas jag kanske hittar lite julklappar, har bara köpt en hittills och det är ju julafton om 9 dagar haha. Men nu ska jag börja göra mig klar, vi ska åka om ca 2 timmar, kram!!


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback