Good evening

Hejsan!!
Idag efter skolan var jag ju som sagt på Grand med Jennifer och Sofia.
Jag köpte en ny sminkborttagning (glömde kvar min andra i en idrottshall i onsdags, klantigt jag vet^^), och ett par svampar som är till för att göra "toningar" på naglarna:)
Jennifer och Sofia köpte också lite grejer, jennifer hittade ett par jättesnygga solglasögon. Fast hon glömde kvar dom i min väska haha!!
Så jennifer om du ser detta, så tar jag med dom imån;)
När jag kom hem var klockan sju ungefär och då åt jag kvällsmat och kollade på familjen annorlunda!!
Jag har också fixat klart en dansuppgift till idrotten, behöver bara öva lite till:)
Aja nu blev det ett långt inlägg, så jag säger hejdå nu!!
Jag och jennifer i skolan.


Kommentarer till detta inlägget:
Komentar från: Linnea

Svar: Tack, jo det är bara bra med mig! :)
Haft en bra helg? :)

2013-02-11 @ 22:48:59
URL: http://erne.blogg.se

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback