17 juli

iHola!
Just nu sitter jag hemma hos Annie och Lois, jg bloggar från Lois data. Vi har precis kommit hem från en runda på stan. Det var mysigt :) Jag hittde en tröja, ett nagellack och ballonger som jag ska ha till några foton hehe. Sen tog vi en glass okså, mumma!! Vi povade även en ny Fanta-smak, mango och passionsfrukt, den var god :)
 
Det är såå fint väer idag!! Så jag började dagen med att sola nån timme, innan jg åkte till Anie och Lois. Just det, imorgon åkr jag oh la familia till Öland för att träffa våra kompisar som campar där i 2 veckor. Vi ska dock bara vara där över dagen. Det ska bli superfint väder, så vi ska bada, sola och sen grilla på kvällen. Det ska bli supermysigt!! :) Sen på kvällen åker vi till sommarsugan där vi sover en natt. Dagen efter (fredag) ska vi gå på en festival som heter Östersjöfestivalen, det är massa bord och sånt med små krimskrams, karameller m.m. Sen finns det ett tivoli och artister som uppträder och så. Så det ska bli superrroligt :D
Ha det bra, vi hörs!!


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback