En dag med kompisarna

Hej på er!!
Idag har jag tillbringat dagen hos Annie och Lois. Jennifer var också med denna gången :) Har inte träffat henne sen skolavslutningen så det var roligt!! Vi gick först en snabbis på stan, jag köpte bara en glass hehe. Sen satt vi och snackade och lite så. Grejen är att vi oftast  inte gör så mycket när vi träffas, så det finns inte så mycket att säga ;) Men vi hade roligt i alla fall!!
 
Imorgon ska jag troligtvis träffa dom igen. Vi tänkte åka till Grand fast jag tror inte jag vill det. Det ska bli jättefint väder så jag vill helst inte vara inne hela dagen. Men vi får se helt enkelt. Ha det bra, kram!!


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback