God kväll!!

Hej igen finisar!!
Nu har vi kommit tillbaka från bryggan, eller vi kom för typ två timme sen, men jaja. Snart ska vi äta kvällsmat. Det blir grillade hamburgare a la pappa (vilket innebär grillade hamburgare, stekt rostbröd och bacon), mumma :) Sen ska vi äta glass och havreflan (och kanske blåbär om jag orkar plocka haha). Så det blir gott!!
 
Annars har jag inte så mycket att säga, ville mest uppdatera lite. Kan dock berätta att mina ögon kliar som in i helvete (ja, jag var tvungen att svära) och jag nyser jättemycket. Jag är allergisk mot något här, fast vi vet inte riktigt vad :/ Okej, det där var helt ointressant för er att veta, men jag behövde klaga lite haha.
Kan i alla fall visa några bilder från dagarna som gått, för det går mycket snabbare med bilderna nu :)


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback