God kväll!!

Hej igen finisar!!
Dagen idag har som ni säkert såg innan spenderats ute i solen och i poolen. Det har varit sol heeela långa dagen och den har fortfarande inte gått i moln :) Så idag har jag bättrat på brännan lite hihi. Just nu sitter jag i alla fall och äter lite popcorn, ostbågar och choklad, samtidigt som jag bloggar och redigerar bilder, myys!!
 
Imorgon fyller jag 15 år!! :D Ska bli jätteroligt, det är ju alltid roligt att fylla år. På tal om det så fick jag ett jättefint grattis-kort av min gammelfaster June idag, taack ♥ Nejmen jag ville bara skriva ett litet kvällsinlägg, vi hörs imorgon!!


Kommentarer till detta inlägget:
Komentar från: Jennifer

Det tror jag inte jag har ;) Men seriöst håller du koll på det? haha Anna vilken nolifer lool

2013-07-23 @ 22:16:19
URL: http://jenniferspictures.blogg.se
Komentar från: Jennifer

Det är officiellt haha, du ha inget liv haha

GRATTIS DIN APA DU FYLLER JU FAN ÅR NU!! 15 bast, grattis grattis grattis!! :D (first haha)

2013-07-24 @ 00:26:22
URL: http://jenniferspictures.blogg.se
Komentar från: Lois

haha grattis anna!

2013-07-24 @ 01:01:59

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback