Grand Samarkand!!

Hej igen!!
Jag kom hem från Grand för ca två timmar sen. Jag och Jennifer träffades där halv fyra och sen gick vi runt i affärer och så (nähä?). Sen snackade vi en del också eftersom vi har träffats typ en eller två gånger på hela lovet!! Inte okej :( Men vi hade i alla fall jätteroligt och jag köpte tre grejer som jag ska visa snart.
 
Sen jag kom hem har jag ätit en macka, samt spelat Sims med vår granne och hennes kompis. Dom ville det och jag hade ett svagt ögonblick (haha poet) så jag gick med på det. Även om Sims kanske inte är det roligaste jag vet ;) Dom gick i alla fall precis hem, så nu är jag back on the dator (fin swengelska yesyes) haha. Nejmen jag ska gå nu, innan detta blir allt för flummigt, puss!!


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback