Heej bloggen!!

Hejsan!!
Idag fyller jag som sagt 15 år, yeyyey!! Jag blkev firad på sängen vid halv 10 på morgonen, då fick jag mina presenter och så. Jag fick jättefina saker och jag är supernöjd!! (Jag kommer visa allt i ett separat inlägg när jag haft kalas för släkten och så). Sen vid 11 kom farmor hit, så då fick jag en jättebra present av henne med!! Vi fikade i alla fall tårta och hade det mysigt, farmor åkte precis hem.
 
Ikväll ska vi åka till Vimmerby för Max ska spela Bullerby Cup där. Så vi ska vara där i fyra nätter och kolla och så. Så jag hoppas det blir roligt :) Kommer ta med mig kameran så ni får troligtvis bilder när jag kommer hem. Under tiden vi är där får ni nöja er med mobilinlägg, för jag orkar inte tidsinställa något. Ha det fint!!


Kommentarer till detta inlägget:
Komentar från: Jennifer

Mhihi såklart :) Btw vad fick du i födelsedagspresent..blev det några urbanears? :)

2013-07-24 @ 17:39:15
URL: http://jenniferspictures.blogg.se

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback