Hemma igen

Heej igen!!
Idag var jag ju som sagt på IKEA med Annie och Lois (och deras pappa och farmor). Jag köpte en papperskorg och dörrhandtag till min garderob, haha. Inte så roliga saker men i alla fall ;) Jag kom hem vid 5-6 på kvällen och då har jag rensat ut och lite så på mitt rum, hade massa onödiga saker haha. Dock rensade jag för inte så länge sen så det var inte så mycket, men jaja.
 
Nu sitter jag och kollar runt lite på youtube, hehe standard :) Snart ska jag fixa mina naglar, tror dock inte jag ska måla dom idag. Sen får vi se vad jag hittar på. Men jaja, jag har inget mer att säga, vi hörs!!
Förresten så tog jag, Annie och Lois massa porträttbilder på oss själva med Lois minneskort. Hon ska skicka dom när hon har internet typ.


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback