Hemma

Heej på er!!
Nu har vi kommit hem!! Eller vi kom för ca 2 timmar sen, men jaja. Sen vi kom hem har vi packat upp lite och så, och nu håller jag på att kolla på alla youtube-videos jag har missat haha ;) Men jag har i alla fall haft en jätteskön vecka när jag varit borta men det är skönt och komma hem och få sova i sin egen säng haha ;)
 
Dock så får jag bara göra det en natt, för imorgon ska jag iväg igen. Denna gången ska jag åka till Alvesta för att hälsa på Annie och Lois i deras stuga. Jag ska stanna där till tisdag och då ska vi till IKEA. Det ska bli jätteroligt att träffa dom igen, vi har inte setts sen skolavslutningen och jag saknar dom såå mycket!! ♥ Dock vet jag inte hur det är med internet där men jag ska försöka lägga upp några små mobilinlägg, och sen ska jag nog tidsinställa ett eller två inlägg också :)
Kram!!


Kommentarer till detta inlägget:
Komentar från: Jennifer

Jag vet ;) Men den och två andra är den enda jag har på morfars dator och det var den jag bloggade från ;)

2013-07-15 @ 12:20:39
URL: http://jenniferspictures.blogg.se

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback