Pilkat

God förmiddag!!
Idag gick hela familjen (inclusive jag) upp vid 7 för att åka ut med båten och pilka. För er som inte vet är pilka ett sätt att fiska på. Vi hade fiskelycka idag och fick tre fina torskar som vi ska äta till lunch :) Vi kom hem för ca en timme sen, sen dess har vi fikat och nu tänkte jag passa på att blogga lite. 
 
Snart ska vi ut till bryggan och sola, standard haha ;) Det är srtålande sol, klarblå himmel och jättevarmt, så det är supernice!! Så det blir en chilldag idag, älskar sommarlov ♥
 
Tog inte med mig kameran när vi fiskade men jag och mamma tog lite bilder med mammas mobil (jag tog inte med min egen heller haha). Men den sista bilden är när vi kom hem så den är tagen med min kamera. 


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback