Sista juli

Hejsan!!
Idag är det sista dagen i juli. Imorgon börjar augusti. Känns inte så jäkla kul faktiskt. Om 3 veckor börjar skolan igen. Helt sjukt vad detta lovet hat gått fort!! Augusti kommer dock bli en roligt månad hoppas jag, för jag och mina vänner har planerat en väldigt rolig sak (inget jättespeciellt men ändå), så det kommer bli super!! :)
 
Dagens planer är i alla fall att åka upp till Grand och möta Jennifer. Där ska vi strosa runt lite och så. Har lite småsaker jag vill köpa så det blir roligt :) Men nu ska jag gå och äta pannkakor (mumma) så vi hörs!!
Mobilbild.


Kommentarer till detta inlägget:
Komentar från: Jennifer

Men jag sover ju på en sån uppblåsbar madrass ju haha

2013-07-31 @ 18:55:53
URL: http://jenniferspictures.blogg.se

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback