Städat

God kväll!!
Idag har varit en riktig fixadag. När jag vaknade städade jag mitt rum, plus damsög, bytte lakan OCH städade mina två garderober. Båda två (speciellt den ena lite större) så ut som ett helvete!! Men nu är det städat så det är skönt :) Jag har även hunnit åka till biblioteket och lånat lite böcker, samt fixat naglarna och gjort chokladdoppade jordgubbar. Mumma!!
Jag har också packat till imorgon, då åker vi till sommarstugan och stannar där tills Lördag nästa vecka (13 juli). Det ska bli superväder typ hela veckan så det ska bli mysigt!! :)
 
Just nu har vi gäster, så jag ska bara blogga klart, sen ska jag vara lite social. Men jag ville uppdatera er lite eftersom jag inte har bloggat innan idag. Men ni får ha det bra, puss!!


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback